Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij dan kunt u ons mailen, bellen of schrijven: U kunt een e-mail sturen naar info@svpbv.nl of u kunt ons bellen via het gratis telefoonnummer 0800 0200 086. Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 18:00 uur. Bekijk hier de contactgegevens.

Storing en Onderhoud

Wat moet ik doen bij een storing?

Wat is het nummer van de storingsdienst buiten kantooruren?

Wie doet het onderhoud van de stadsverwarming unit?

Waarom de afleverset van SVP huren?

Kan ik een service- of onderhoudscontract afsluiten?

Bij welke installateur kan ik terecht?

Er staat water in mijn kruipruimte. Wat moet ik doen?

Er staat water in mijn kruipruimte. Is dat een probleem?

Ik heb water in mijn kruipruimte staan. Heeft dat invloed op de stadsverwarmingleidingen?

Er staat water in mijn kruipruimte. Komt dat door stadsverwarming?

Ik wil werken in de kruipruimte. Kan dat?

Ik wil een afleverset (ook wel 'warmte-unit' genoemd) laten plaatsen, verwijderen of wisselen.

Ik wil graag een nieuwe afleverset. Hoe moet dat?

De meter toont geen gegevens op het display. / Doet de meter het wel goed?

De display van mijn meter knippert / is leeg / zegt 'code E128'. Wat betekent dat?

Mijn thermostaat/CV-klep doet het niet.

Hoe kan ik energie besparen?